Zapisy na wizytę można dokonać osobiście, telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem formularza na stronie internetowej przyjaznaterapia.pl
Rejestracja Pacjentów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-17:00
Po ustaleniu terminu wizyty Pacjent otrzymuje link do wpłaty za pośrednictwem platformy płatniczej 1koszyk. Pierwsze wizyty konsultacyjne płatne są z góry na 24 godziny od momentu umówienia spotkania, co stanowi potwierdzenie obecności. Za pozostałe spotkania Pacjent może zapłacić kartą lub gotówką w kasie poradni, albo przed kolejną wizytą za pośrednictwem platformy 1koszyk. W przypadku odwołania lub rezygnacji z konsultacji w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem wpłacona kwota nie będzie zwracana.
Liczba spotkań konsultacyjno-diagnostycznych jest każdorazowo ustalana przez Terapeutę.
Pacjent zobowiązuje się uczestniczyć regularnie na spotkania terapeutyczne.
Każde indywidualne spotkanie terapeutyczne trwa 50 minut. W przypadku spóźnienia, czas spotkania ulega skróceniu.
Odwołanie spotkania przez Pacjenta może nastąpić telefonicznie lub mailowo z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem przed terminem umówionego spotkania. W przypadku, gdy Pacjent nie powiadomi Terapeuty o odwołaniu spotkaniu zobowiązany jest do pokrycia 100 % opłaty za umówione spotkanie, pomimo braku jego realizacji.
Liczbę oraz harmonogram spotkań indywidualnych ustala Terapeuta w porozumieniu z Pacjentem. Ilość bezpłatnych nieobecności również ustalane jest z Terapeutą.
Informacje o Pacjentach korzystających z terapii nie są udostępniane i ujawniane osobą nieupoważnionym. Wszystkie informacje dotyczące terapii są całkowite poufne.
ZADAJ NAM PYTANIE - ZAREZERWUJ!
Wypełnij poniższy formularz aby wysłać nam wiadomość lub zarezerwować termin.